• Eszközkezelés és karbantartás

Eszközkezelés és karbantartás

A szervezetek számára rendkívül fontos eszközgazdálkodásuk optimalizálása. Ezért fontos, hogy a terepen dolgozó technikusok és karbantartó mérnökök rendelkezzenek a megfelelő eszközökkel, amelyekkel az elvárt minőségben végezhetik munkájukat.

A Toughbookok tökéletesen alkalmasak erre a feladatra.

Milyen folyamatról van szó?

Az eszközgazdálkodás és a karbantartás kapcsán különösen fontos a szervezet külső eszközeinek kezelése. Ezek az eszközök időről időre karbantartást, javítást, fejlesztést, átkonfigurálást, vagy éppen cserét igényelnek.

Ezek a műveletek számos folyamatot foglalnak magukba.

E folyamatok közé tartozik például az előkészítés. Az eszköz teljesítményét és termelékenységét auditálni és mérni kell. Meg kell határozni, valamint dokumentálni és ütemezni kell a szükséges javításokat. Szintén fontos a rendszeres karbantartás.

A folyamat reaktív is lehet – ebben az esetben a hiba bejelentését követően a technikusnak a műszaki és költségszempontból legkedvezőbb döntést kell hoznia. Szükség van az információk pontos dokumentálására és a megelőző karbantartó munkálatok ütemezésére.

Mindezeket a folyamatokat gyakran nehezítik a mostoha körülmények. Olyan körülmények, amely mindezidáig kizárták az informatikai eszközök alkalmazását. Olyan körülmények, amelyek lehetetlenné tették a terepen dolgozó szakemberek számára a különböző adatbázisok és alkalmazások elérését.

Hogyan javíthat a Toughbook a folyamat hatékonyságán?

A Toughbookok segítségével a technikusok bárhonnan elérhetik a számukra nélkülözhetetlen adatokat. Annak köszönhetően, hogy olyan körülmények között is alkalmazhatóak, ahol minden más informatikai eszköz kudarcot vallana, a Toughbookok alapvetően átformálják a folyamatokat.

Gyorsaság – a pontos információk meggyorsítják a technikusok munkáját. A Toughbookok körülményektől függetlenül biztosítják olyan fontos információk elérését, mint a műszaki adatok, útvonaladatok vagy szerviztörténet.

Munkálatok dokumentálása – a beépített kamerák és a Bluetooth funkció segítségével a technikusok egyszerűen és gyorsan dokumentálhatják az elvégzett műveleteket. Tovább növeli a hatékonyságot az eszközök célirányos kialakítása. Az érintőképernyő segítségével egyszerűen fűzhetők megjegyzések az adatokhoz, a nagy teljesítményű vezeték nélküli kapcsolat pedig lehetővé teszi a műveletek valós idejű dokumentálását, nyomonkövetését és értékelését; ráadásul nincs szükség a későbbiekben papíralapú dokumentáció készítésére.

Ügyfélelégedettség – az ügyfél létesítményének területén végzett karbantartó munkák során a technikus képviseli az Ön szervezetét. A Toughbookok segítségével szakemberei hatékonyabban végezhetik munkájukat, ami növeli az ügyfélelégedettséget, és javítja szervezete megítélését.

Növekvő bevételek – a rendszeresen és megbízhatóan jó minőségű munkát végző technikusok hamar kivívják az ügyfelek bizalmát. Erre a bizalomra építve a technikus bátran ajánlhat olyan további szolgáltatásokat és termékeket szervezete kínálatából, amelyek alkalmasak az adott ügyfél üzleti eredményeinek javítására.