A Toughbookok rendkívül sikeresek az európai piacon.

Csatlakozzon a Toughbook-felhasználók népes táborához!

A VDC piackutató csoport legújabb adatai szerint Európában jelenleg a Toughbook a legnépszerűbb fokozott igénybevételre tervezett laptop.

A nagy méretű, irodán kívüli felhasználásra tervezett számítógépek piacán – ideértve a noteszgépeket, az átalakítható és a táblagépeket, valamint a járműbe szerelhető számítógépeket – a Panasonic értékesítette az összes eladott egység 47,1%-át, ezen belül a terepre optimalizált noteszgépek kategóriájában a Toughbookok az összes eladott termék 72,9%-át teszik ki.

A Toughbook márkanév a jelenlegi, bizonytalan gazdasági helyzetben is stabilan őrzi rangját. Mint David Keith, a VDC mobil és vezeték nélküli ágazatának igazgatója megjegyzi: “A fokozott igénybevételre tervezett, mobil számítógépek legfőbb erénye, nevezetesen hogy jelentős mértékben növelik az irodán kívül végzett munka hatékonyságát, továbbra is jelentős vonzerőt jelent. A várakozások szerint a szegmens újra erőre kap 2010-ben”, ez pedig nagy lehetőségeket tartogat a Panasonic számára.”  Végső soron vásárlóinknak köszönhetjük sikereinket. “A Toughbook laptopok segítségével a szervezetek olyan munkaeszközt adhatnak szakembereik kezébe, amely biztonságos és megbízható adatkapcsolatot tesz lehetővé, gyakran kiváltja a papíralapú dokumentumok használatát, alapvetően átformálja a munkafolyamatokat, és drámai mértékben javítja a hatékonyságot.” véli Stephen Yeo, Toughbook marketing igazgató.  A Toughbookok sikerét azoknak a szervezeteknek köszönhetjük, akiknek munkáját támogatni kívánjuk ezzel a remek mobil munkaeszközzel.