• Szerviz és letöltések

Toughbook Szerviz és letöltések

Számos gyártó csak attól a pillanattól értelmezi a szervizszolgáltatás fogalmát, amelytől a termék meghibásodik. A Panasonic hisz abban, hogy a szolgáltatások döntő fontosságúak a pozitív felhasználói élmény szempontjából. Ezért nyújtunk minden megoldásunkhoz szakértői segítséget, valamint értékesítés előtti és utáni szolgáltatásokat.

Számunkra a szolgáltatásnyújtás nem csak arra korlátozódik, hogy segítünk, ha már megtörtént a baj. Már a kezdetektől fogva szakértői tanácsokkal támogatjuk vásárlóinkat, és segítünk nekik olyan döntést hozni, amely minden tekintetben megfelel üzleti igényeiknek.

Akár a kivételesen strapabíró Toughbook számítógépek és Android™-alapú táblagépek érdeklik, akár a legújabb generációs kompakt mobil nyomtatók, itt részletesen ismertetjük a termékekhez nyújtott szolgáltatásainkat, valamint bemutatjuk, hogyan kérhet műszaki segítséget és letölthető anyagokat műszaki támogató csoportunktól.

Az oldal ezen részén ezt a kiemelkedő szolgáltatást egészítjük ki a garanciára, műszaki letöltésekre, képanyagokra és újrahasznosítási programunkra vonatkozó információkkal.

Ha pedig szeretne beszélni egy Toughbook szakértővel, vegye fel a kapcsolatot műszaki támogató csoportunkkal.

Ha további információkat szeretne megtudni arról, hogyan frissíthet termékről Windows 10, kérjük, keresse fel a Microsoft támogatási oldalát.

A Windows 10 -ra történő frissítéssel kapcsolatos tájékoztatásért keresse fel támogató oldalunkat